Toseto stålhallar

Om uppdraget

Kund: Toseto Sweden AB

Uppdrag: Ökad synlighet och klickfrekvens genom sökordsanalys och SEO-optimering.


Toseto

Specifikation

Toseto kontaktade oss för att förbättra deras synlighet i sökmotorerna och öka klickfrekvensen i sökresultaten. Vi genomförde en noggrann sökordsanalys för att identifiera de mest relevanta sökorden och fraser som användare sökte efter inom Toseto’s bransch. Vi utvärderade också deras befintliga webbplatsinnehåll och optimerade det för att bättre passa dessa söktermer. Vi arbetade även med att optimera deras meta titlar och meta descriptions för att göra dem mer lockande och informativa i sökresultaten.

Genom att använda beprövade SEO-tekniker och metoder, inklusive optimering av sidstruktur, URL-struktur och interna länkar, förbättrade vi också webbplatsens övergripande sökmotoroptimering. Vi fokuserade på att skapa högkvalitativt och relevant innehåll som tillfredsställde användarnas behov och ökade möjligheterna till konverteringar.

Toseto-

Kirill Kuzhelko på Toseto

Grow me är väldigt strukturerad, bra på att höra av sig och följa upp processerna samt väldigt kreativa.

Jag är jättenöjd och vi kommer fortsätta samarbetet med dom säger Kirill Kuzhelko, Co-Founder Toseto.

BOKA ETT MÖTE MED OSS!